Proste, szybkie medytacje, aby stać się silniejszym i szybszym

Uncategorized

Proste, szybkie medytacje, aby stać się silniejszym i szybszymSiatkarz Kerri Walsh Jennings, gwiazda koszykówki Kobe Bryant i mistrz Ironman Chrissie Wellington mają ze sobą coś wspólnego – poza dominowaniem w swoich sportach. Sprawiają, że szkolenie ich mózgów jest priorytetem, podobnie jak ich ciała. I ich metody: medytacja i wizualizacja.

Prawdopodobnie przeczytałeś już 10 razy na temat łagodzących stres, zwiększających produktywność korzyści medytacji. Cóż, te same zalety lecą w sportową wydajność. Badania pokazują, że trening uważności i relaksu pomaga sportowcom w trudnych interwałach i zmniejsza w ten sposób niepokój caneuhearme.eu.

“Uważność to umiejętność pozostania skupionym i zaangażowanym w chwili obecnej, działaniu, zadaniu lub komunikacji, bez rozpraszania się przez obcy szum niespokrewnionych myśli i innych bodźców” – mówi Danielle Mika Nagel, dyrektor uważnego wykonania Lululemona. (Tak, najfajniejszy tytuł w historii.) “Wielu sportowców określiło ten proces myślenia jako” w strefie “- co oznacza, że ​​nie mogą oni przegapić ujęcia, nie słyszeć tłumu ani rozpraszać się niczym poza tą chwilą.” oznacza także, że ci hiper-koncentrujący sportowcy mogą pracować przy wyższych intensywnościach, nie pozwalając, aby emocjonalny i fizyczny stres powstrzymał ich od osiągnięcia swoich celów.

Pamiętaj jednak, że nie potrzebujesz tłumu, który patrzy, jak miażdżysz trening lub kontrakt o wartości miliona dolarów, aby uzyskać przyrosty sprawności poprzez medytacje. Włączając codzienną praktykę uważności do swojej codziennej rutyny, możesz również zobaczyć, jak twoje przebiegi się poprawiają, twoja praktyka jogi kwitnie, a nawet uderzać w PR z podnoszeniem.

Jak regularne medytacje mogą poprawić twoje treningi

Jak regularne medytacje mogą poprawić twoje treningiNagel kierował sportowców, joginów, a nawet ludzi biznesu poprzez proste medytacje, aby pomóc im osiągnąć większy sukces. I często używa konkretnych wizualizacji do różnych czynności. Aby rozpocząć własną podróż do zen poprawiających sprawność fizyczną, Nagel sugeruje rozpoczęcie od zaledwie pięciu minut dziennie.

“Znajdź aktywność, którą już wykonujesz, i dołącz do tego ćwiczenia medytację” – mówi. Na przykład “tuż po biegu lub tuż po przebudzeniu, zanim wypijesz swoją pierwszą filiżankę kawy lub sprawdzisz telefon”. Jeśli chcesz znaleźć pokój po treningu, pozwól, aby twoje tętno wróciło do normy przed tobą. zacznij medytować, sugeruje Nagel. Dając sobie kilka minut na rozciągnięcie przed praktyką mentalną, wykona to zadanie.

Kolejna medytacja czasowa może się przydać? Kiedy doświadczasz tych wstrząsów przed wyścigiem. “Jeśli odczuwasz niepokój przed wyścigiem lub w dowolnym momencie, kiedy musisz się ustatkować, możesz włączyć praktykę w tym momencie” – mówi Nagel. “Ważne jest, aby założyć fundament, aby nie stać się medytującym w kryzysie. Mówiąc krótko: Im więcej medytujesz, tym niższy poziom stresu odczujesz.

Medytacje mające na celu poprawę treningu chodzenia, biegania i treningu siłowego

Medytacje mające na celu poprawę treningu chodzenia, biegania i treningu siłowegoWyjdź na zewnątrz, aby wyjść

Wolisz spacerować po cardio? Weź tę medytację ze sobą na drogę lub na szlaki. Pomaga skupić się na teraźniejszości, zamiast próbować dotrzeć do mety. Może się okazać, że nie chcesz przestać wchodzić.

Biegnij w pozytywny sposób myślenia

Dodaj tę 10-minutową medytację do typowego planu treningowego. Jak mówi Nagel w tej serii, medytacja uczy skupiać się na jednym trudnym zadaniu naraz, przy jednoczesnym zwróceniu uwagi na oddech – a nie na zmęczenie jakie odczuwasz w mięśniach. Słuchając, zyskasz także narzędzia do wizualizacji, które pomogą Ci poczuć się mocnym na chodniku.

Znajdź swoją siłę, fizycznie i umysłowo

Mocne jest nie tylko podnoszenie ciężkich ciężarów (ale i to jest imponujące). Pozwól Nagel’owi poprowadzić cię do świadomej zdolności poprzez potężne mantry, dzięki czemu z łatwością możesz pokonać wszelkie przeszkody emocjonalne. Następnie weź te nowo odkryte mentalne posiłki na siłownię, dzięki czemu wyjdziesz z sesji potowej silniej niż kiedykolwiek.